torsdag 31 januari 2013

Alice Winterbell

Hallo!

Idag, när jag var ute i den bästa Online världen; såg jag ingen mindre än Alice Winterbell :o

Lite coolt, tjejen som inspirerade mig till att börja blogga och lägga ut klipp bara dyker upp, bara sådär :D
Jättekul, tyvärr hade hon max antal vänner (såklart) men man hoppas ju få träffa henne igen :)
Sedan slår det mig, hon precis som alla vi andra - en medlem på Stra Stable Online som älskar spelet (och hästar) och är egentligen bara en utav spelarna i mängden, men hon hittade ett sätt att bli igendkänd och nu vet ju alla vem hon är. Fantastisk tjej enligt mig :)
(för er som inte vet, Alice lägger ut Youtube klipp från SSO och har blivit mest känd för sin serie "Lost" som hon filmade i SS)

Iallfall, inget annat har hänt idag, stjärnletande mm :P
Vi laddar upp för helg :D




Dear Alice Winterbell and Airrider, nice to meat you! Will you remember me??

Okej, vet att det är sämst bild - men jag blev lite stressad XD
 


 
MVH: Jenny Nightforest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: