måndag 28 januari 2013

Skriva VS Filma

Hello!

It´s me again :D

Jao mitt filmande går så där T.T
När jag ska användas Fraps så blir det hackigt och suddigt T.T
Sååå, tills vidare när jag (förhoppningsvis) fått kontroll på det så tänkte jag skriva en historia istället för filma :D
Jao jag gillar skrivandet, så varför inte liksom?

Så härdan efter blir det lite roam i bloggandet (ofc med bilder till ;) )

Iallafall, så förutom att jag skriit en del idag har jag såklart varit på SSO
Och där va jag med världens underbaraste Scarlett Darkhill :D
Det är lika kul att vara med henne varge gång ^^
Förutom att "leka vildhäst" (sånna nördar vi är ^^) har jag även tränat för Moorland Champs :P - med lite hjälp från en viss Scarlett...

Tihi :p

Iallafall första kapitelt läggs nog ut imon, please read ;3


Nu ska här tränas!

 
Ett lyckat tränings resultat :D


Jag och Scarlett :)




Nu är vi vildhästar :D




 
MVH: Jenny Nightforest
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: