tisdag 29 januari 2013

Sovmogron = bloggmorgon

Hallo hallo!

Jao iddag var det en tillfällig sovmorgon på schemat till 10, YEY!! :D

Iallafall, så dagen (morgonen) spenderades på några kapitel som kommer "släppas" ikväll... ;)
Och sen såklart till att ta foton till kapitlen :D

Iallafall jag kan redan nu förvarna om att det första kapotlet kommer bli LÅÅÅNGT och quite boring, men det är det (offtast) alltid i det första kapitlet ;)

Sen fortsätter kampen med Fraps, jag försöker allt möjligt för att bilden inte ska hacka... :S
Wish me luck!

Okej bilder från morgonen då :P


Till "boken" alltså ;)





Visst är vi duktiga?? :D

Det här är en One hit wonder bild, kommer aldrig att gå och ta igen! :O Jag fattar inte hur jag lyckades XD


Jao Jao en gammal bild jag hittade ;)

 
MVH Jenny Nightforest
 
 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: