onsdag 30 januari 2013

Ett mystiskt hus...

Hej igen! :D

Onsdagsupptatering!
Ni vet säkert vad som kommit, men kanske inte detta...

iallafall, idag har jag desperat sökt land och rike runt efter ett nytt helsvart western träns - utan resultat T.T
Efter det jagade jag guldstjärnor som en galning och försökte att låta bli att fuska med hjälp av den nya global chatten ^^
Mitt i sökandet i FG upptäkte jag skylten...

 
 

Let´s explore! :D

...i ett hus i skogens slut...

 
 
 
 
 
 
Fast väl inne i "Ladan" fanns inget mer att se en den vanliga vinden man kan se på Jaspers gammla hus eller på Nilmers Högland :P
 
Få se vad det kommer ha för betydelse i framtiden ^^
 
 
P.s vet att jag inte la ut kapitlet igår. det blev så dåligt och lång seg så jag ska göra ett nytt :P soom tröst la jag istället ut ett nytt Youtube klipp :D Kolla gärna :)
 
 
 
 
MVH: Jenny Nightforest
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: