tisdag 19 februari 2013

Den mystiska stugan...

...har förändratts! O.o
Eller i allafall skylten...

... eh....
...
Äsch! bilderna får berätta XD
Jag har på tog för lite bild bomber :D




Okej, så jag och silver var ute och red igen...
När vi tog rundan kring Firegrove upptäcte vi att våran kära lilla skylt är förändrad....




Mr Kembell är i farten igen ------->




                                                                                               
Efter att ha försökt ruinera Moorland stallet, orsakat olje-läckage på vindruvsfälten och klottrat ner ridhuset så vet vi att Kembel inte är en person att lita på. Vad har han nu i planerna? Han gör allt för att käna pengar... Djur hem? Något med våra husdjur iallafall....


Det här bådar inte gått...
 
Om skylten är förändrad... Är våran stuga det med?


Vad har den mannen för planer egentligen? Och hur ska jag stoppa dem?

Väl framme vid stugan blev det stopp. En grind har satts upp, någon vill inte att man ska snoka...

Hit men inte längre...


Vi får hitta en annan väg...


 

Ett hål :D
 
Ledsen Silver, du kommer inte igenom, jag får fortsätta själv.
 
Men allt verkar lungt, inget är förändrat - än...

Nej, det var bara att vända. Men Kempell har ännu en plan i verket. Det här kan bli onsdagens uppdatering folks! :D

Anars har inte så mycket hänt, ni kanske har läst Silvers historia? Iallafall, det får bli en ny frissa tills fotograferingen med "Christelle" är klar XD


Christelle och Silver...
 
Ha det bra nu!
P.s Men ett litet staket hindrar inte mig! Jag lyckades ta in silver på "den förbjudna zonen" men hur berättar jag inte. Men jag buggade inte, hoppade inte ett ända språng eller loggade ut och in :P
 
Jenny och Silver...
 
 
MVH: Jenny Nightforest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: