torsdag 21 februari 2013

Nattens magi...

Hallo hallo... Okej, under kvällens/nattens lopp har jag...

  • Pratat med en tunna...


eh........
 
 
  • Blivit bästa vän med Mr. Stick Man 8D


Me and Mr. Stick Man 4 ever XD
 
  • Konstaterat att jag inte ha samlat klart alla stjärnor och att SGB är väldigt vacker på kvällen...
The island that never sleeps... xD
 
...
Sååå, jakten på stjärnor återupptogs och jag hade bara kvar i FG. Jag började i själva byn, och hittade inte bara en stjärna utan en väldigt vacker utkikspost...


...När någon däruppe, ser ner på vår jord....
...Jag säger välkommen hem, bara kom som du är...
 
 
en annan vacker bild på "dom Jorvika fjällen" xD
 
I stjärnletandets makt tog jag mig till SG-gruvan och letade. Efter ett litet missöde råkade jag hammna mellan byggnaden och en bergsvägg... och kunnde inte ta mig därifrån. Fråga mig inte hur jag lyckades xD En annan tjej hade lyckats med samma sak som jag... Vi båda satt fast och försökte ta oss därifrån utan resultat. Vi började småprata lite...
 
"När man sitter på kåken, lår man känna varandra..."
 
Det hela slutade med att vi blev vänner, och efter att ha tagit oss loss - dvs ringa upp och komma tillbaka - började vi leta stjärnor tillsammans :)
 
 
Angelica Westberg och Angelrain :)
 
~
Hoppas ni har haft en lika kul kväll som jag!
Men nu ska jag sova, det blir mer äventyr imon ;)
~
 
Godnatt alla SSO fans!



MVH: Jenny Nightforest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: