torsdag 21 februari 2013

Fiske, uppdrag och bästisar...

Hellu hellu :)
Idag blir det en mix av händelser :D

Vi börjar med att konstatera att jag har på tok för lite Jorvik Shillings, och bästa sättet att tjäna pengar med bara ett uppdrag - är fiske.


 
Jag går och fiskar... Ohhhhoohhh
 
 
Sen kör man lite uppdaterningar :) Jag fick ett uppdrag som jag ville... men inget som har med G.E.D - eller jo lite har det med dom att göra. Detta är deras - och enlig Silver; superläskiga - bettong bil. Vi fick hjälpa föraren att hitta rätt efter att ha hamnat fel och efter sjukt mycket letande - på helt fel ställe - hittade vi äntligen den gula bjässen :D Det krävdes lite övertalning för att Silver skulle gå nära... 

Men matte, ser du inte? den är stor och läskig - och tänker äta upp mig! Vi ska inte gå närmare! :o

Sen vill jag tillägna en bild till min BFF <3
Jag tog bilden när vi rollade med några andra vildisar...
Du vet vem du är och vart du är i mitt hjärta

Jenny + Linn = BBF
Silver + Jade = BFF
 
 
MVH: Jenny Nightforest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: