måndag 4 februari 2013

Ny Western stil :D

Hej igen :)

Imprincip har jag hela dagen jagat kläder till en Western Outfitt :D
And here is the result :P

Me and Silvertear in Western style :)


Om ni vill veta hur man kan få tag på grejorna:
  • Träns: Moorland
  • Sadel: Silvergalebyn
  • Sadelfilt: Valedale
  • Lindor: Fort Pinta
  • Sadelväska (syns ej på bilden): Fort Pinta
  • Hatt: Silvergalebyn
  • Jacka: Firgrove
  • Handskar: Silvergalebyn
  • Jeans: Gyllenåsernasdal
  • Stövlar: Marleys bondgård
Vad hela kalaset kostade, det kan man undra XD minst 3 veckopengar iallafall :P
(snacka om att stilen binder samman alla stall O.o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sen idag har jag övat på Champis :P
Silver var väll lätt tjurig vid första tillfället så vi kom på 16 plats....
Vid åtta sen gick det bättre, ända tills man kommer till dom förbaskade Western Polarna -.-"
Stuck in a Pole is al I say...
Men vi lyckades komma imål genom ett mirakel och hamnade på 15 plats...
Det kunde gått bättre ^^
Hoppas på tur imon istället :)

Sen har jag bestämt mig för att dela med mig av Silvertears historia... Den kommer snart, både i film och skrift form :)
Jag tror jag skriver historien förs och lägger upp den här, på bloggen :D

Klart slut för idag!



MVH: Jenny Nightforest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: