söndag 24 februari 2013

Helgens äventyr...

Hallo!
Här ska ni få en uppdatering om ---> Helgen <--- :D

Såå, vad kan vi säga om min helg?




Tja... Jag har varit med på ridlektion och tränat Silver i dressyr.








Sen har tog Silver och sin vän Thunderheart (Scarlett Darkhills häst) en tur till Moorland strand för att plaska lite i vattnet.

(By the way, om ni inte radan visste - Scarlett och jag är med i samma klubb JV :D klubben ägs av Ebba Nightdown) 

Och sen såklart har jag fortsatt med uppdragen - och dom blir bara roligare och roligare - och lite konstigare :D


Allt detta hö hade jag i ryggsäcken... xD

Och bara så ni vet! Man ska aldrig låta mig röra några knappar...

Jaaa, jag spelar SSO på engelska :P


Hehehehehehhehehehe.... Muhhahhahahahaha! :D

Ooooooops! :P det var "inte" meningen alls! :D
 
Vid det här laget borde hela källaren vara full... (för ni som inte vet, uppdraget gick ut på att i smyg laga ett hål i källaren med cement. Men för att göra det behövdes vatten - i mängder. Så efter lite knapptrykande, igenpluggning mm, hade jag skapat en översvämning! :D )
 
Ingen liten översvämning heller!

Och ingen misstänker den lilla blonda tjejen...

Man tackar! ^^
 
 
Och tillsisst, många av er undrar säkert när nästa del ur min gråa hästs självbiografi (XD) kommer ut :P Och då avslöjar jag att den kommer redan lite senare ikväll! Det kommer inte bli ett jättelångt kapitel men ni kommer lära känna Christelle lite mera :)
Här kommer en bild som jag tog vid Champs som har med kapitlett att göra :D
 
Det är inte för intet att det kallas för "dödshoppet" :D


See u :*

MVH: Jenny Nightforest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: