torsdag 9 maj 2013

Kompisdag!!

Hellu!!!

Anledningen till att jag inte var här igår var för att jag va hos min bästis =P
(Japp, hon som har skaffat en favorit Sten i SSO)

Och idag har vi, förutom uppdragen som jag/vi gillar mkt, spammat sönder Fraps med bilder xD
Rättelse, HON har spammat sönder Fraps...
Det blev många bra bilder, tex:






Och sen fanns det ju lite mindre bra bilder...


xD


Sen kommer ju bilder som man bara skrattar åt...
Jag & hon har ju världens bästa humor oxå....


Bilden 2 sek senare:

BTW, idag var det hon som valde alla kläder, hon fick tillstånd att rota i garderoben ;)

...
Okej, till lite mer seriösa saker....

Angående min bakgrund på bloggen så har det blivit lite fel på andras datorer, försöker fixa det så snabbt jag kan ;)

Angående uppdateringen, förutom uppdragen, så är det några saker som jag ÄLSKAR: 



Äntligen kan man fylla hinken I stallet :) Underlättar SÅ mycker ;D



Sen den här "mini" hagen utanför Steves stall, kommer vara till stor hjälp i filmer framöver :D 




Och tillsist, det var inget UFO bakom VG det var bara en trädgård ;D
Vilken tur! Visst den är super snygg och så, men jag trodde det skulle vara andra färger mer än grönt och grått ;)
Typ lite Valedale flowerpower eller nått xD 


Klart slut för idag :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: