torsdag 2 maj 2013

Ledsen...

Hej på er...
Idag är jag lite ledsen...


  • För det första krånglar Wild and Free del 3....
  • För det andra Så har Sword Worriors löst upp D: (Läs klubbens blogg om ni vill veta varför)
  • För det tredje så krånglar det för Scarr så hon kan inte spela SSO, allting är så mycket tråkigare utan henne :c Saknar alla flummiga stunder vi hade tillsammans... och alla roll vi körde...
  • För det fjärde så har ett annat projekt jag arbetat hårt med (det är därför jag varit så off dom senaste dagarna) slutat med att allting bara krånglar och gör så att jag fattar nada.... 
  • och till sist så la serven ner 3 meter före mål på Championatet igår när jag FÖR EN GÅNG SKULL lyckades få en bra placering ._.

Så jag är lite nere idag ;(


Så nu ska jag köra SSO, och bli lite gladere ;3

ses!

P.s
Ska i helgen göra om bloggen HELT!
Har bestämt mig, så är min vilja, och så får det bli! ;D
D.s


//Miss Nightforest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: