måndag 13 maj 2013

Till minne av Scarlett Darkhill



*tänder ett ljus*

Hej hörrni... 

Snart är det fem veckor sedan det börja krångla för Scarr och allt gick mot det mörka...

...det ser inte så mycket ljusare ut nu.... :'(


Ungefär så här kändes det när jag såg hennes senaste (och kanske sista) inlägg på sin blogg:

:c

Väldigt snabbt beslagtog jag ett träd och bestämde mig för att rista in en sak:


Att trädet redan var upptaget gör väl inget?? Vem bryr sig om kärlek när ens kompis är borta?? O.o
...

efter träd incidenten klädde jag mig svart och gick på begravning... 
(okej, jag hade ingen svart rock så jag var väl inte 100% svart då men..) 


(Jag har ingen känsla för perspektiv eller-vad-det-nu-en-heter, jag har liksom inte A i bild xD) 


Ska du säga hejdå gubben?




100% sanning i den meningen :')


efter begravning gick jag till Valedale... 
Platsen där jag träffade henne för första gången.
I VD rollade vi för första gången, och sista...


Och Maniac fick aldrig lära känna Thunder, och Silver fick inte lära känna Goldtear...

...
Sen vet jag inte hur mycket Jag betyde/betyder för Scarr, men för Mig så är Hon viktig...

Jag vet att hon hade många andra vänner som gillade henne, så hon var inte ensam precis...

Tyvärr har det ju blivit som det har blivit...
men som jag skrev på hennes blogg, jag skall evigt vänta på hennes uppståndelse från de offline:na ;D


SSO kommer aldrig att vara så lungt som det är nu... vilket är TRÅKIGT och KÄNNS FEL.
men jag hoppas och drömmer att nästa gång jag loggar in så kommer det lysa en grön gubbe bredvid Scarrs namn i vänlistan....


(gud vad poetisk jag har blivit O.O)


P.s känner jag Scarr rätt så blir hon antingen: 
"awww va guligt Osten" 
eller så blir hon: 
"Hur F*N kunde du skämma ut mig såhär Jenny?!"

xD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: