torsdag 23 maj 2013

One more time....


...gissa vad som hände idag igen?? Jooooooooo.......


Det regna konfetti igen 8D


Återigen tog jag 1000 och åter tusen bilder under konfettiregnet, var tvungen att trösta mig med nått efter den dåliga chmpionat rundan - fick världens sämsta start, faila på fösta hindrett och kom klippsisst men lyckades klättra mig upp till en 7 planering.

Sen kommer två helt random saker som bara jag kan komma på när jag är flum...
...
Jag har hittat en klubb som måste vara extremt desperata av att få äga min häst OwO
Spriiiiiiing Silver spriiing!!! xD

(Det är inget fel på Silver Hunters klubb, känner flera därifrån som är supersnälla det är bara jag som är azz trött och har dålig humor xD)

Och tillsisst är jag millt sagt rädd för Agnetha - vem har en motorsåg på ryggen?!! O.O!
Okej jag hade den iu ryggsäcken innan jag gav den till henne (Kiwi var snäll och döpte mig till "Mototsågsmasaken 2" xD) Men änndå!


Måste lägga till på min viktiga lisa: "håll dig väl underfund med Agnetha!"

Aja, jag är för trött för mer flum just nu xD
Ses!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: