tisdag 21 maj 2013

Livet går vidare...


Okej, min lilla sörje period över Scarr är över (nu är det inte så att jag har legat i fosterställning och bölat som en treåring i en vecka, nej - utan jag har velat att så många som möjligt har haft chansen att tittat in och läst mitt inlägg om henne ;P ) 


Det viktigaste var att Scarr lästa det, ni måste läsa hennes tack inlägg på hennes blogg xD ( http://scarlettandthunder.bloggo.nu/
Hon gillade även videon som jag och Kiwi gjorde (rättelse hon börja gråta för hon blev så rörd xD) 
Även om scarr inte längre kan spela, så betyder det inte att jag glömmer bort henne, nej vi håller 
Det var inte så mycket mer idag - ville bara ha sagt att Nightforest är tillbaka med bloggandet :D 


Och har ni inte sett filmen så gå och gör det NU

ihop via bl.a. FB och igår var jag uppe till elva och chatta med henne :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: