onsdag 26 juni 2013

Äntligen...



JAG HAR ÄNTLIGEN VUNNIT ETT CHAMPIONAT!! 8D
ÄNTLIGEN LITE TUR, ÄNTLIGEN GER MOTGÅNGARNA MED SIG :D
(Okej, det var Moorlands Championat - men so what?! Jag VANN xD)

Det var så himla ironiskt xD
Jag var sååå nära på att inte vara med idag, men tacka gudarna att jag hann till starten!
~~~
Jag brukar alltid bli stressad av sidopanelen som visar vilken plats man ligger i under racet (kanske därför det altid går så dåligt) - så idag provade jag att ignorera alla, (jag tömmer listan efter loppet ;D) och gömma gränssnittet - så att sidopanelen försvann. Jag körde mitt egna race liksom (och rev inte en ända gång under hela loppet OwO)
Så när vi närmar oss mål och jag inte ser någon "bla bla minuter kvar till automatisk avslutning" tryckte jag på Esc - och snacka att jag blev förvånad när jag såg att jag låg etta!! så det var bara att gasa in i mål - yey!
~~~
Så nu går jag runt stolt som en tupp och visar upp min fina Ml:s medalj (medan alla andra går runt med GÅD, FG, FP, VD medaljer... men ändå xD)

Jag vet inte om det är håret eller om det är ridturen med Kladdkakans Spöke eller midsommar magi, allt jag vet att jag äntligen har en medalj :D 
JAG ÄLSKAR DIG SILVERTEAR!! <3333


XoXo








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: