fredag 14 juni 2013

Glad Sommar!


Äntligen har jag sommarlov!! :D

~~~
Mitt Sommarlov började egentligen igår, men då var jag kvar jättelänge i stan (bor på landet irl ;D) och firade med mina vänner, så hann varken spela eller blogga ;)
Ivilketfall, TREVLIG SOMMAR ALLIHOPA! :D
~~~

Ledsen för dålig bloggning och att jag varit oaktiv på SSO dom senaste dagarna... Och sen är jag ledsen för uppehållet på Youtube, men jag höll mitt löfte och la upp en kort sommar film igår :3
Dock kommer inte mitt oaktiva bloggande/spelande bli bättre nu för om bara någon timme ska jag åka bort och kommer inte hem förens på söndag eftermiddag/tidig kväll...
Men lovar att bli mer aktiv efter söndag igen ;)

än en gång: Trevlig Sommar! ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: