lördag 22 juni 2013

Wild and Free är på tapeten igen...



Hepp, kan redan nu säga att jag aldrig kommer hinna bli klar med min lille ponnys självbiografi tills imorgon ;___; Kommer inte bli klar ens om jag skriver hela natten - men se det positivt! Nu är det nära! ;/

Ni får trösta er med en film istället, gjorde en idag då jag var på århundradets mest flummigaste humör xP Jag jagade bilar, red runt i fontänen, balanserade på murar och massa andra random saker till en lika mycket random låt: Lemon Tree xD

När vi ändå har temat "film" uppe kan jag lika gärna ta och berätta VARFÖR det inte har blivit ngt W&F på ett tag - och det är för att min kära lilla helt underbara fucking data krashade filmen -.-" Fråga mig inte varför men det gjorde den, så jag har suttit och försökt rädda klippet men nej, det är sten dött x.x
Jag var inte helt klar men nästan - men ivilkettfall, jag måste/tänker filma om allt och redigera ihop Part 3 - igen. 
För eran skull ;)

Jag började nu ikväll/natt då jag behöver kväll scener ;D
Men, eran väntan kommer förhoppningsvis ta slut - W&F Part 3 SKA ligga på tuben innan veckans slut :P

Äntligen eller hur?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: