onsdag 26 juni 2013

Tränare Nightforest



Jag har bara en sak att säga:
...
...
...
...
...
....
...
...
...
...


 TACK TACK TACK TACK TACK UNDERBARA KLADDKAKA FÖR ATT JAG FICK LÅNA DITT SPÖKE :DD


Okej, jag tar det från början....
Imose (före uppdateringen) när jag strosade runt i godan ro kom Kladdkakan och frågade om jag hade lust att Levla hennes Midnightghost (hon vet nog väl att jag är sugen på att ha en friser <.<)
Vad tror ni jag svarade?? :D

Jag hade tänkt levla Maniac men det blev ett spöke jag fick träna istället *-*
Det var extremt tröttsamt att köra varje lopp på ön, men helt klart värt det ;)

Osten är käääääääär *.* 
ost + spöke = spökost

Sen måste du förlåta mig Cladd... men jag var tvungen att gå igenom din garderob *-* och osten fullkomligen älskar den :D 
Du har bra smak bruden ;)

Så när dom två timmarna med Spökis närmade sig sitt slut köpte jag ett äpple (som jag tjänade ihop genom att vattna/fodra/mocka i VD) och gav det till honom samtidigt som jag borsta och putsade honom till samma skick som jag fick honom ;)

Och du kan vara helt lugn Kladdkaka! 
Jag har lämnat allt orört som jag hittade - jag lämna t.o.m spöket på samma plats där jag börja xD
Du kommer inte märka att Osten varit där xD
(Förutom att din häst är i högre level ;D)

Tillsist, det är väl inte mer än rätt att man gör reklam för eran blogg när du gjorde det för min? Väldigt snygg Poster du gjorde, hoppas du gillar min cx

Klart slut!

Btw, nästa blogginlägg finns inte denna bild 8D
Japp, nu är håret bytt :P










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: