söndag 23 juni 2013

Ska byta frisyr...



Hmm, jaaa... Dags för förändring xD
 Efter att jag gjort klart en film med Lova ska jag byta hår :D

Tiiiiiiiiiill detta:


Vad tror ni? Skulle jag passa i det??
Ska Miss Nightforest gå över till brunett (med slingor xD) eller ska hon stanna blond?



Varför jag vill byta? Tja, har haft tofs så länge + att jag gillar inte hur luggen ser ut utan hjälm xP

Dessutom har jag lovat att göra en serie med käraste Kiwi (japp, ännu ett projekt på G, har inte ens avslutat W&F och inte filmat klart filmen med Lova xD) och då känner jag för att byta frisyr till den filmen :)
Men men, jag har fortfarande min toffs ett tag till ;D

Btw, minns den tid jag såg ut såhär xD


Aja, vi ses! ;)

Naaaj... byter jag frisyr måste jag byta denna bilden xD







2 kommentarer:

Vad tänker du på sötis?? c: