söndag 2 juni 2013

Lösning??




Olá!!

Jag kanske äntligen har hittat en lösning med Maniac!
Ni vet Josh vid Moorlands Pole Bending, han är ju en western kille och dom flesta som håller på med western kan ju det här med horsemanship!
Det kanske inte är något fysiskt som inte stämmer, det kanske är mellan oss - vad vet jag? Värt att prova iallafall c:

Iallafall, så jag bad om en lektion för Josh - och det är det jag har gjort idag tillsammans med min vän Lova som höll mig sällskap under träningen ;D

På väg till ml träningen :P

Hellu Joshi :3

Så när vi kommit dit var det bara att börja :D
Jag/vi red runt och visade upp Maniac för Josh - och Josh såg tydligt problemet. Maniac spände hela kroppen, och ville inte gå på tygeln :/




Mer än så fanns det inte att konstatera - vi skulle prova igen på Tisdag (har fullt upp imorgon, vet inte om jag hinner blogga ens :S)

Det är iallafall skönt att jag snart har sommarlov - då har jag äntligen mer tid att blogga/spela/filma. Jag vet att jag inte laggt upp en video på jättelänge - men jag har verkligen inte hunnit owo
Men jag jobbar på en nu som jag tänker lägga upp när sommarlovet börjar.
(Wild and Free part 3 har total kraschat när jag nästan var klar -.-")

Bild på mig och min vän Lova :D
(vi tog en massa galna bilder från dödshoppet vid ml:s championat, lägger kanske upp dom senare ;D)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: