torsdag 11 juli 2013

Blogg fixning c:



Hellu!

Har Fixat och trixat med bloggen hela morgonen nu c:
Gjort klart Skywalkers info och även gjort om Silvers och Maniacs :P
Sky byta bilder tror jag till "Om Oss" och "Silvertear" c:

Så lite fix och trix xD
Ska även lägga in en "Kontakt" sida med min mejladress och länkar och lite sådant xD

Kan lika gärna säga det nu, TVEKA INTE ATT TA KONTAKT MED MIG! :D
Jag älskar att få post, både på SSO och på vanliga mejlen.
Om det är något ni undrar eller vill veta eller bara ställa några frågor - mejla!! xD

(sätter in mejlen här eftersom Kontakt sidan inte är klar än: JennyNightforest@gmail.com )

Det var nog allt för nu xD
Ska in och spela lite tror jag - kommer äntligen komma in i Observatoriet idag xD

Ses hörrni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: