tisdag 16 juli 2013

Tillbaka!



Nu är eran kära ost* tillbaka efter en az rolig helg i Falsterbo 8D

Hann inte logga in på SSO i måndags och idag lovade Kladdkakan att ta hand om mina hästar 8D
Och eftersom jag är för lat för att orka levla, och Kladdkakan är desperat (verkar det som) att ha ngt att göra - så bam bam, personlig häst tränare anställd :D

Så jag har inte varit inne på SSO på ett bra tag, känns både skönt och tråkigt.
Skönt för att jag har hunnit med mer saker att göra, och för att ta en paus från allt (alla behöver pause ibland c;)
Och tråkigt för att... tja, ni kan nog gissa varför ;P
Men men, så när kladdkakan var inne på min mupp hittade jag en az kul random låt som jag gör en musik video till av alla klipp jag har 8D

Kommer nog komma ut snart, förhoppningsvis ^^

Var inte så mycket mer, see uu laateer xD

*Bäst ni vänjer er, mitt smeknamn är (och kommer alltid vara) ost/osten 8P
Har kanske inte skrivit det i bloggen officielt innan, men nu har jag det 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: