söndag 21 juli 2013

Photoshop :D


Idag. Har. Jag. Redigerat. Film. Och.....
PHOTOSHOPAT 8'D

~~~
Jag älskar media :P
Och allt vad det innebär xD
Fotografering, skriva, filma, filmredigering.... etc etc xP

Jag tänkte dela med mig av några bilder som jag gjort under dagen c8

~~~
ENJOY!
~~~


Maniac, Lovemaniac


Silvertear, Silver


Skywalker, Luke

~~~
Gjorde flera stycken med ryttaren under trädet, här är en av dom :D


Dom ovan gjorde jag idag, men hittade några collage jag gjort innan oxå ^^









Vad tycks?? :D

Anyway, ska fortsätta arbeta vidare ;)
See uu!! :*

P.s Vill du att jag ska redigera en bild du tagit??
Mejla den bara till mig :D







5 kommentarer:

  1. jag gillar de första bilderna mest :)
    men (såklart) e de andra fina också ^*^

    //U

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag skulle vilja att du redigerade en bild jag tagit, men jag vet inte din mejl... Så, vad är din mejl??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min mejl: JennyNightforest@gmail.com
      Mejla gärna också vad du har för önskemål :3
      Typ om du vill att jag lägger in en text eller nått ;P
      Kram

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: