fredag 19 juli 2013

Historien fortsätter...?



...
KANSKE ÄNTLIGEN KOMMER HISTORIEN ATT FORTSÄTTA PÅ ONSDAG?!!
...

Hej!!
Ursäkta mitt lilla dampryck här över, men det har kommit 2 nya anledningar till att jag tror att huvud berättelsen kommer fortsätta :D

Det har verkligen varit evigheter sen sist (-.-) men nu har det kommit starka själ till att den (förhoppningsvis) kommer dras igång igen snart c8

Tex:


Meteor* travar nu omkring i Gyllenbladsskogen c8

Vad gör han tro, letar efter Linda??

(Nedan kommer flera teorier jag har c8)

Om det blir några uppdrag, kanske kommer det då att börja med att Emma (hon som håller i gyllenbladsskogens tävling) säger: "Jenny, har du sett att det går en lös häst i skogen?? Inte? Gå och kolla, du kanske känner igen honom!"

Eller ngt sånt xD

Sen kanske man, precis som med TinCan, kan höra vad han säger och han presenterar sig själv, bla bla, man hjälper honom till Linda eller nått sånt ^^ För Soulriders kan ju höra och prata med sina hästar. Innan trodde jag att det bara gällde ens egen, men jag har ju pratat med Tin-Can så det kanske gäller alla Soulrider hästarna... :P

 (Fats mina egna har vägrat att öppna käften och är tysta som en mussla -.-" Inget unikt band här inte ;_;)


Här har ni lite bilder på sötnosen iallfall ^^








Även om Meteor är söt, så slår ingen Lisas häst Starshine**

...
En annan anledning att historien kommer fortsätta är att det har dykt upp en väldig träport som hindrar att man går in i en grotta. Det ligger uppe i glaciärerna i bergen ovanför Valedale...
Kan det vara där Lisa och Starshine (eller bara Lisa) är nu??
För visst sa Justin något om att Lisa hölls fången i ngt berg??

(Ledsen för den dåliga bilden :S)


Här har ni porten iallfall :P










Eller, så kanske hon är i Fornkungens Bergspass som ligger bakom denna lilla hög med skrot...

Kan dom inte bara rensa vägen nån gång ;_;
...
Det är ungefär så min hjärna fungerar, det är iallafall några teorier jag har ^^

Så nu väntar jag otåligt på att det ska bli onsdag igen - fast det typ precis varit xD
Tillsvidare får jag väl spela SSL (Starhine Legasy) om jag vill träffa Lisa och Anne igen :c

Klart Slut!
*Hur jag vet att han heter Meteor och är Lindas häst är för att man träffar han och Linda i Starshine Legacy 2 - Hemligheten på Pine Hill.
** Hur jag vet att Lisa har en häst som heter Starshine? Samma svar som ovan, man träffar dom när man spelar SSL 1 - Mysteriet med ödesryttarna. Starshine är en skimmel med blå man o svans :)











10 kommentarer:

  1. Vill oxå att den ska fortsätta!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också att Starshine och Lisa ska komma någon gång....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom är helt klart mina fawisar c8

      Radera
    2. Jag håller på med en serie med dom två i, du får gärna läsa den om du vill

      Radera
    3. Hoppas du kommer tycka den är bra!
      Länk: http://forum.polluxklubben.se/topic/45645/

      Radera
    4. Jag lägger oftast till en eller två sidor på helgen, så om du vill fortsätta läsa den kan du kolla då

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: