tisdag 9 juli 2013

Morningstar...


Hello!
Idag har jag levlat som en ren och skär blådåre...
...för när jag fått upp Maniac till level 15 och Luke till level 10 minst, då ska jag skaffa en till häst :D
Och den här gången får det bli ett sto! :D

Nämligen...
*trumvirvel*

...
...
...
...

Denna: 

*-*

Så fiiin :D
~~~
Har redan bestämt mig för vad hon ska heta....


Och här kommer min förklaring varför:
*Harklar mig*

Morningstar betyder morgonstjärna (daa ^^) och morgonstjärna är ett anat namn för planeten Venus.
Venus var romarnas namn på Afrodite som var en gudinna (alltså, Venus = gudinna )

Och Morningstar kommer bli min lilla gudinna :D

~~~
Långsökt, eller hur?? men sån är jag ^^
Och ni älskar mig för det - eller hur?! owo
xD

Kram, Osten Nightforest som är på hög flumnivå för hon har sovit förlite xP



4 kommentarer:

  1. Hur många levlar måste du levla nu då :D ?

    SvaraRadera
  2. Vilken level är dina hästar på nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skäms över att säga det men...
      Silver är ju level 15 ;D
      Maniac halvägs igenom level 14... och Luke Skywalker är... level 5 xD
      Jag är så laat när det gäller träning ;D

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: