fredag 19 juli 2013

Uppdragen c8


OBS! Spoiler varning cx

Okej, jag älskade dom senaste uppdragen med Bob o Rob c8
Blev klar med dom idag, tänkte lägga upp en av dom bästa bitarna här xD

 Ja, uppdragen började ju med att Bob hamna i vattnet och åkte runt... lite xD


Stakars kaka :c
Btw, är det bara jag som tycker att Rob pratar så gulligt?? 8D
....

Bokstavligt talat, det var en haj där o.o
Och ingen liten heller OwO



Vill inte avslöja mer vad som händer med honom när han är i vattnet förutom med hajen då ^^
Såå, vi hoppar fram till sista dagen >:D
Då skulle man typ "smuggla" åt Bob o Rob ^^


...
Så när man var klar med det fick man sin belöning, efter att ha smugglat och räddat Bob X antal gånger xD



Så belöningen blev en väldigt snygg rock ^^
Antar att det är från en kapten till ngt skepp som förliste... (inte Titanic för det sjönk inte vid Japan ^^)

Känner mig som en pirat xD

Det som är bra med den (förutom utseendet) är att den är super bra att tävla/träna i! Den har Ridning +8 och Hoppa +4 o.o
Det lite dåliga med den att jag har ingenting som matchar till hästarna om jag har den 8c
Så om jag rider i den så är det barbacka med ett svart träns eller ngt xD
Aja, här har ni den iallafall:


Made in Japan xD

Var nog allt!! ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: