torsdag 4 juli 2013

Problem



Problem! 
Jag har stora problem!!
Lika stora som "kostnaden-av-en-friser-i-sso" problem! o.o

...
Okej, fullt så allvarligt är det inte xD
...

Jag har en stil som jag älskar och använder väldigt ofta, som jag kallar "Red Rider" (ni känner igen den när ni ser den ;3)
Det är bara det att nu har jag 3 röda jackor... och jag kan inte välja vilken av dom jag ska använda xD

(Japp, det var det stora krisen problemet xD)

...
Jag tvekar, väljer och byter jacka hela tiden ;_;
Såååå....
Vilken tycker ni?

~Red rider~
Den hade jag först, det är "Originalet"


Och sen köpte jag denna rocken...


...och nu denna väst xD

Snälla hjälp mig ._.
xD

Aja, tillsvidare ska jag rida runt i min basebolljacka ^^

Kram den hopplösa Nightforest xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: