torsdag 18 juli 2013

Flyttar ^^


Hej hopp!

Har bestämt mig för att det är dags för en förändring, jag orkar inte bo kvar vid Stevie....
Det är för mycket folk, stim och stoj hela tiden... lite för rörigt för mig xD
Visst, det är jätte bra att det är centralt, nära till byn och så... men nej, dags att mova vidare... 
Tiiiiiiiiill:

Gyllen åsernas stall :D

Jag har alltid gillat GÅD, miljön och framför allt fiske byn...
Jag bodde där precis när det var nyöppnat, sen flytta jag till Steve i takt med att alla uppdrag tog slut där c8

Och eftersom (förutom nu då med onsdagsuppdateringen och uppdragen) det sällan är något folk där längre så passar det mig perffa xD
Tro inte att jag är en ensamvarg eller ngt, eller ha social fobi, men jag och ponnysarna behöver lite for ever alone tid avskilda, tillsammans i ensamhet xP (Tro mig, det kommer gå över om ett tag - snart är jag väl tillbaka i SGB igen xD) 








Det som är bra att det är en shopp i närheten jag bara kan kasta mig ur stallet och köpa hö när det tar slut (allt för ofta), och tre tävlingsbanor 10 meter ifrån dörren (jag orkar köra tre lopp om dan typ, sen tröttnar jag xD) och framför allt: solnedgången på stranden är underbar *-*

Bättre blir det inte ^^

+ att Silver som är galen i havet (vilket gjort att hans (låtsas)bror Maniac blivit likadan...) kommer trivas mycket mer här med havsljud i bakgrunden istället för en skördetröska xD

...
Så nu rider jag runt (i min Gyllene Ryttaren outfit c8) och visar Maniac och Skywalker omgivningarna :D



Såå, det är typ där ni kommer hitta mig dom närmsta dagarna xD

Klart slut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: