lördag 12 oktober 2013

Första videon ute!!



Heeej! 8D

Som tidigare nämnt så har jag äntligen ett Vegas Pro!! :3

Tack vare Linn Fudge Shyforest som kunde ladda ner och aktivera gratisdagarna - tack fudgis!!! - så har jag nu ett Vegas Pro!!

Jag började redigera igår...

och

fattade absolut ingenting xD

Fattade nada, begrep ingenting och var nära på att ge upp flera gånger...

Men så efter att själv ha experimenterat, kollat runt och klickat lite random här och där så började jag förstå! Och helt utan hjälp så fick jag ihop en video!! xDD (Okej, erkänner, kollade på Youtube på en video som var en guide genom programmet för nybörjare... med det gav inte mycket för 3/4 hade jag redan listat ut själv! xD)

Så första alstret ligger ute, klicka Här för att se det! :D

Berätta vad ni tycker!! :3
Det är inget stort och jag hår oändligt mycket att lära xD

Ta det för vad det är, okej?? :3




2 kommentarer:

Vad tänker du på sötis?? c: