måndag 14 oktober 2013

Kommer vara off...



Heej!

Precis som rubriken lyder så kommer jag vara väldigt 'död' denna och framför allt nästa vecka :/
Det är sjukt mycket plugg dem här 2 veckorna innan lovet, har 3 viktiga prov men ännu fler projekt arbeten och viktiga redovisningar x_x Fattar inte hur lärarna lyckas, men alla lyckas få in prov och arbeten till samma vecka x____x

Och eftersom jag är en sån pluggis OCH har lyxen att ha egen häst så kommer jag ALLTID sätta mitt riktiga liv före SSO - fast det bär mig emot :/ Men jag måste offra någonting från min vardag, annars går jag in i väggen - hinner inte med allt och bryter ihop x/

Så bloggen kommer bli lite öde och jag kommer inte spela mycket, mest logga in för att ta hand om hästarna och lite snabbt göra dagliga kanske :/ 

~~~

Kom nu inte och säg: "Du ska inte klaga, jag har si och så mycket att göra och jag klagar då inte!" eller "Men *känd sso spelare som bloggar mycket* har ju oxå egen häst! och hon rider! Och hon hinner med skolan och sso och ridningen! Då kan du det med!" 

Men nej, det gör jag inte. Visst det finns många som har det tuffare än jag, men jag är inte dem. Jag är inte en känd SSO spelare, jag är en Ost :P

En Ost med mycket att göra x__x

Hoppas ni förstår!! 

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: