söndag 13 oktober 2013

Ny kompis! :D



Här om dagen var jag ute i Gyllenbladsskogen och stötte på en ensam vandrare...
Han såg lite ensam ut, så jag frågade om han ville ha lite sällskap.
Han sa ingenting, men hoppade upp och la sig bakom mig på Maniacs rygg :P

Jag fråga vart han ville gå, han sa inget så jag bestämde själv. 
Eftersom jag inte sett honom innan på ön så bestämde jag mig för att ge en guidad rundtur 8D


Jag kallar han för Mr Skrämma 8D

Jag släpa ut honom i HW där han fick vara med på jobbet, stänga lite sprickor...



Sen visa jag honom Hollow Woods Skogen, lite annorlunda en GÅD men jag tror han gillar den :3





Sen tog jag honom till floden och Maniac var överlycklig över vattnet och hoppa entusiastiskt i... 



Nu har han fått uppleva Silversongs friska vatten...
Sen visade jag honom Fg:s öppna ängar och fält...



...innan vi stack till GÅD:s champs för att tävla :D
Jag erbjöd honom en VIP läckrare, men han envisades sig med att se loppet från Maniacs rygg.. 

Och eftersom tävlingsreglerna inte säger ngt om fågelskrämmor antar jag att det var okej :P

Första loppet med en fågelskrämma på ryggen...



Efter Champs var det dags att gå hem...
Jag erbjöd mig en säng för natten och han tackade ja :3


Han var inte mycket till pratkvarn, han sa inget alls faktiskt :o
Men jag tror han gillar rundturen :3

Han måste gått hem nån gång under natten, för på morgonen var han inte kvar :/
Lite tråkigt, Maniac saknar sitt sällskap :3

Vem vet, vi kanske stöter på honom igen!! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: