lördag 12 oktober 2013

Hästskötare!!



Hola!

Om ni inte läst på Cladds blogg så kan jag kort informera er om att hennes SSO intresse börjat svalna av lite.. Precis som jag tycker hon att det är så enformigt och dåliga uppdateringar (av förklarliga skäl angående förberedelserna av SB...) så för att inte ännu en av mina SSO kompisar ska försvinna så kastade jag in henne på ett sista minuten plan till en paradis ö! 8D

Så hon åker på en weekend semester medan jag tar hand om hennes hästar så slipper hon betala stall hjälpen. :3 Jag erkänner att Cladd var liite motig mot mitt förslag att hon skulle dra på semester och släppa SSO i någon vecka... men mer en tre dagar klarar hon tydligen inte av! xD 

Tat lugnt Cladd, jag tar väl hand om dina hästar! ;3

Så medan hon ligger i en solstol med en kokosnöts drink i handen mockar jag skit... rättvist eller hur?? xD

Men Cladd verkar inte kunna lita fullt på mig, eller åtminstone kan hon inte släppa SSO helt... har redan sett på hennes blogg att hon varit inne, fy fy Cladd! Du är på semester! Tills på måndag är det jag som regerar Kladdkakeland! 8D Våga inte visa din fot förrns helgen är över :3

(Om jag känner Cladd rätt så uppskattar hon säker min hjälp och väljer efter allt att stanna kvar på sin semester en hel vecka xD en vecka utan SSO, bara för att intresset inte ska torka :3) 

~~~

Så nu när jag har befälet i helgen har jag redan valt ut en outfit från Kladdkakans (betydligt större än min) garderob och valt den pålle som ska få bära runt på mig!  (Var lugn kladd, allt är tillbaka på samma plats som du lämna det innan måndag ;3) 


 Mr Midnightghost!! *-*

Han och jag är väl bekanta vid det här laget...
Jag vet inte om han gillar uppmärksamheten jag ger honom (borstar honom i 3 timmar, kramar så han stryps, evigt putsande på den fina friser kroppen...) han döljer sina känslor väl under pannluggen!! 83

Bad en förbi passerare att ta tre bilder på oss när jag tog ut han i HW en liten sväng :3







Önskar måndagen kunde vara veckor bort...

Ha det!

4 kommentarer:

  1. Jag har inget emot att du sköter om dem varje dag ;) Men kladdkakan är fortfarande här, så hon tar ut sina fulingar och luftar dem lite ibland, fastän hon har semester. Btw, nästnästa vecka (22 oktober) åker jag bort på riktigt, så du får jättegärna sköta om mina pållar då också :D Men som sagt får du ta hand om mina hästar, samt rida dem, när helst du känner för det <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okiidokii ^^
      Spöket kommer bli överlycklig när du kommer hem, han har fått tillräcklig med ost så det räcker en hel livstid xD
      Och mina hästar, är dina hästar ;3
      <3

      Radera
  2. Vill bara påpeka att det heter hola och inte olá

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läser tyska och inte spanska i skolan så det är inte så konstigt xD
      Men tack för att du sa det så jag kan ändra :3

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: