söndag 3 november 2013

Time to say hallo again...



Hiii!!

Sååå.....

Jag vet at jag varit borta i typ.... 3 veckor (o.o) semester, eller vad man nu kan säga O_o
Tänker inte gå in på några detaljer om vad jag gjort, men tänkte kort sammanfatta vad som hänt i spelet under dem 3 veckorna :3

  • Jag har kommit in i Skördebygden, och älskar ställer :3 Superfint, väl detaljerat och underbar musik och hästar :D
  • Jag bor fortfarande kvar vid i GÅD, fastän det är lockande att bo vid Jorvik stallen :3
  • Jag har inte handlat så mycket kläder och dylikt, för jag har bestämt mig för att spara till en friser, vet inte om det blir den gråa eller den blåa, allt jag vet är att han kommer få heta Blueblod :3 (Så andalusien får vänta, nu vill jag oxå ha en svart jätte i mitt stall xP)
  • I SB har jag träffat en ny kompis, Cecilia Flowerforce, skit schyst och dö rolig 8) (Hennes blogg hittar ni här
  • Jag ska göra klart Wild and Free, och bestämt mig för att göra mer serier, som dels kommer vara fler episoder och bättre handling xD
  • Jag har fått svar från TT:s uppfödare!! Brevet kom bara för någon timme sedan, visar senare!!
  • Linn (den äckliga lilla saken som kallas Fudge) har blivit LT och gjort mig extremt avis genom att rida runt med alla snygga LT kläder <.<

Det är ungefär det som hänt :3
Mycket mer förstås, men det är bara flum och damp så inget att ödsla tid på att skriva om xD

Kommer berätta mer punkterna, särskilt det med Frisern och varför jag tar honom före Andalusien, och såklart det med brevet från TT:s uppfödare!! :3

Ses senare!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: