fredag 29 november 2013

Hoppevent med WR...



Har precis avslutat ett kvälls/hoppevent med WR x3
Det blev en otroligt flamsig lektion - men gud så roligt man kan ha x'D

Vi samlades vid GÅD grinden och värmde upp till paddocken och hade en hopplektion...



 Allt gick prima och alla skötte sig väl... vi hoppade i kort galopp och eftersom det gick lekande lätt så ökade Manda svårigheten lite...

Vi skulle nu hoppa i fulgalopp (som det så fint kallas) och göra snäva svängar... vilket nästintill är omöjligt xD
Jag var nr 2 ut... och eftersom jag är lika smidig som tomten är vig, kraschade jag in i sista hindret utan att hoppa xD

och smart som jag är, skriver jag "Donk xD" i chatten....

sen var flummet lös c8





Gisses xD

Hoppas ni får en donk-fri helg 83






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: