fredag 22 november 2013

Nawie :3



Idag när man logga in blev man lite smått överraskad över att man - dels satt på en annan häst - hade en helt annan outfit än man var van vid :o

Så inte min stil, eller den typen jag brukar ha... men faktiskt riktigt snyggt!! :D


Ovanligt, men samtidigt stilrent :3

Vet dock inte vem som har våldgästat mig dock xD

Cladd skrev på sin blogg att hon skulle köra champ åt mig och eventuellt levla lite häst :3
Men hon brukar inte lalla runt i min garderob xD

Om det inte var Cladd så har jag starka känslor för att det kan vara en miss Fudge... 

Den lille skiten struntar alltid blankt ialla regler jag försöker sätta upp, vill hon logga in på min så gör hon det ._. xD Och, nästan varje gång hon gjort det har hon bytt outfit på mig O.o

Men samtidigt har inte fudge varit inne på läääänge :o

Hmmm... vem kan det va, Kladdkakan eller Fudge??

I vilket fall, tack tack för outfitten :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: