söndag 10 november 2013

FUUUUUU!!



Det är motigt att behöva säga att W&F inte blir klar idag x_x

Men nu är det inte långt borta!!

Jag har jobbat hela kvällen, och har pytte lite kvar!!
Filmen kommer bli ca 5 minuter långt, och - håll i er - blir inte sista delen!! xD

Det var mycket jag ville ha med, och det skulle bli så himla långt om det oxå skulle vara med... så jag splittra det på 2 delar :3

DOCK så ska det inte ta månader innan den absoluta sista delen kommer ut ._.
Jag lovar och svär på det!!

Ni får hålla er tills imon, då ska den vara klar!!

Anledningen till att del 4:a inte är ute är för att det blev mycket IRL xD
Stallet och hästarna tog mer än dubbelt så lång tid än vanligt, och sen hade jag ett religions prov att plugga till ._.

Förlåt förlåt, men snaaaart!!

I promise! x3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: