tisdag 5 november 2013

Brevet... (Jakten på Sanningen Del 3)



Hello!!

Som tidigare nämnt så har jag under min "blogg fria semester" fått svar från Tigertears uppfödare!!

Jag har läst igenom och grunnat på hur ska jag ska gå vidare... nu vet jag iafall lite mer om varför hon är som hon är...

Detta stod i brevet:




  
Mycket man hunnit göra på 4:a år....


Jaahaaaa....
Så TT:s dåliga uppförande beror på hennes föräldrar ._.
Hjälper mig inte jätte mycket, men nu vet jag grunden iallafall och jag ska ha det i bakhuvudet och försöka undvika sätt och metoder som gör att hon protesterar... Det kommer inte bli lätt ett dugg.. Men försöka får man väl...

Jag ska försöka få tag i dem dem red in henne och höra mig för där.
Hoppas, hoppas dem kan ge en förklaring på det som hänt och hur jag ska kunna göra ngt åt det!! 

Än är det inte över, önska lycka till!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: