lördag 9 november 2013

In the Studio...



Haiiii!! :D

Just nu sitter jag och har påbörjat ett nytt projekt efter att ha lagt ut ett "+150 Prenumerant Special" :D
Tusen tack till alla som vill prenumerera!!

I den special videon är det Maniac och TT som axlar rollerna till låten "Hey Brother" med Avicii :3
Inte jätte nöjd, men precis somj det står i "the discriptions" så gjorde jag den för att dels lära känna Vegas Pro bättre, och dels för mina prenumeranters skull  :3

Klicka Här för att se den om ni inte redan gjort det!! :3


~~~

Nu när den är uppe så håller jag på med Wild And Free Part 4!! :DD
Äntligen, eller hur??

Claudia Kladdkakan Winternight är med i Part 4, mer än så avslöjar jag inte!! >:3
Jag ska försöka bli klar med den innan måndag, jag lovar inget - eftersom jag är så bra på att hålla egna löften xD - men jag ska försöka!! :3

Här får ni en titt på hur det ser ut i film studion :3

Inte lagt till ngt ljud eller bakgrundsmusik, men det kommer det med!! :3
Bilden är tagen när jag precis börjat, jag har kommit mye längre nu!! :D

Håll tummarna för att allt går vägen så den är ute innan måndag!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: