fredag 15 november 2013

Fredagsbus på Claudias konto...



Heeellooooo!!

~Detta inlägget är till ingen annan än Cladd, ta det med en nypa salt, för vad är väl en vänskap utan lite hederligt mobbing med varandra?? :* Älskar dig Cladd! <3 xD~

~~~

Nu ikväll så bad Cladd mig om en enkel liten tjänst....
Hon bad mig att fiska åt henne i ML, och som trogen vän sa jag att jag lätt kunde göra det 83

Sååå.... Förutom ML fisket, så gick jag - snäll som jag är - även och fiskade i GÅD...


Det var bara det att efter fisket blev jag uttråkad och började hitta på lite... saker >8D

Jag vet jag vet att det inte är så mycket, både jag och Cladd kan vara mycket värre mot varandra >83
~~~


Jaaa... 
Cladd var inte så förtjust i Starshine innan... men hon verkar ha fått andra tankar nu >:3


Hon har blivit så Starshine tokig att hon smider styling planer ang Ponkens utseende...




Sen har Cladd gott och blivit kär...
Kanske inte så svårt, men jag är tveksam till hennes val av fästman...




Global chatten blev lite smått cockad, men Cladd bara stack till FP och gav eviga kärleks förklaringar till honom... Om och Om igen :*




Vi har till och med ett vittne till kärleken :*
Sen blev det dans... och en del annat...






~~~

Sen hitta jag på en del annat oxå... mehehehehehhe >8D

Men Claudia, ta det inte så hårt, James är ett bra val och Ponken lär nog passa i blått :3

Dessutom kommer du förlåta mig, tro mig, det kommer du!! :*

(Skrolla ner)








































































Level 10, Var så god!! :D

Tro det eller ej, men jag hittade inte bara på massa djävulskap... Lite vettiga saker kan en ost göra :3 

Liten "dikt" innan vi säger hejdå:


Bästa vänner är ngt utav det finaste man kan ha...
Känslan av att man kan reta gallfeber på ngn är underbart! *-*
Samtidigt som man vet att dem älskar en :*



Se upp, vem ska jag jävlas med nästa gång?? >83





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: