måndag 25 november 2013

Look out for Hobbits in the forest!!



Idag var mitt första event med Water Roses!! :3

Det var ett Ponny event som Alicia höll, vi värmde upp genom att rida fram från Goldpurs Gård till Gröndal där Alicia höll terräng träning :3 Vi övade på att hoppa olika typer av natur hinder, samt upp och nedhopp. 

Det var ngt nytt för Smokey, eftersom han i normala fall bara har hoppat på jämn bana och med färgglada hinder. Men han gjorde bra ifrån sig, fastän det märktes att han tyckte banhoppning var roligare xD


Lite bilder:

Samlingsplatsen, vi radade upp oss på led.


Jag red i mitten, mot slutet av ledet eftersom min ponny tillhörde dem segaste... >.>


Första övningen: Hoppa över en stock.

Samling för nedhoppet...


Vi såg mest ut som små Hobbitar.... Små Hobbitar i en jätteskog...


Slut för idag!!


Var ett bra event!! :D
Alli var nöjd med Smokey och mina vägar, vilket var ett mirakel eftersom jag darrade som ett asplöv i sadeln av nervositet... får inte faila... får inte faila... fast jag gjorde det 2 gånger iallafall xD

Efter träningen var det bara att skritta hem och ta hand om ponnyn :3


Borsta Borsta Bort All Smutts...
...Och Släck Törsten :3



Precis som Cladd sa är alla - dem jag träffat idag - jättesnälla.
Dock är jag så feg och blyg att jag inte vågar skriva så mycket i klubbchatten >.<
Jag vet... Jag är en mes xDD

Aja, det släpper nog 8P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: