fredag 22 november 2013

I mitt stall...



...ser det ut såhär just nu!! :D


Med tanke på Ni-Vet-Vem som ska komma imorgon var jag "tvungen" att ändra om lite i boxplaceringen...

Silver står numera tillsammans med Luke i den stora boxen :3
Direkt bredvid dem står kärleksparet Lovemaniac och Tigertear. 
Ensam just nu står Smokey i boxen med bäst utsikt över stallplanen. Om allt går som panerat så hoppas jag att han och Blueblood kommer bli bra vänner. Så Smokey blir sällskapsponny.

Det var smått jobbigt att dela på Silver och Maniac, eftersom dem är så himla nära varandra. Dem är riktigt bra vänner, så nära att dem kallar sig själva för bröder - fastän dem inte ens tillhör samma ras... Silver har alltid stått i den stora boxen, när Maniac kom så delade dem den. Dock så blir det liiite för trångt om även Tigertear skulle bo där, tre hästar i en.. nope. Så istället får Maniac bli granne med Silver, jag tror dem överlever. Silver och Luke hart alltid passat bra ihop, särskilt efter Lukes personlighetsförändring. Och Maniac och Tigertear är nästintill menade för varandra. 
Smokey är den lilla krabaten alla gillar. Han är god vän med alla i stallet, Silver mest. Därför borde det inte bli ngt problem med Blueblood... 

Som ni märker använder jag inte den oströdda, mörka boxen längst in. Varför? Tja, den är inte så mysig som dem andra, plus att det finns ett elskåp där tillsammans med ett par tunnor. Mitt förråd, typ. xD

Just det, glömde nämna att mina kaniner finns i varje box, Pajen, Våfflan och kakan :3 Dem bor lite där dem känner för det, tack och lov håller hästarna reda på dem och stampar inte på dem. Av nån anledning ville dem inte vara med på bilden, dem gömde sig i höet, scenskräck kanske? xD

Så kan det va, ha det vänner!!


   

2 kommentarer:

  1. Osssst, jag vann en tävling som jag deltog i för att Amanda lottade ut fribiljetter till WR, och då tänkte jag "Varför inte, kan ju ge den till Jenny" och så vann jag och om du vill får du gå med i WR nu och OMG :D Och det är så viktigt att jag TILL OCH MED kommenterar här :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du offrar tusen år av ditt liv... för att kommentera på min blogg... det betyder så oändligt mycket för mig <3

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: