lördag 30 november 2013

Smött och Gött



Precis som rubriken lyder blir det en liten blandning av dagens lilla inlägg x3

~~~

Till att börja med så har bloggar spårat ur helt ._."
Jag var nästan klar med jultemat (hedern är för övrigt bara tillfällig tills jag orkat fixa en ordentlig) när den ##### skiten låser sig -.-"

Nu kan jag inte ändra någonting!!
Inte bakgrunden, inte färgerna, inte text-typen, inte storlekarna.. nada!!
Det har låst sig totalt och fixas det inte kommer det väl bli ett failat jultema för resten av Jenny&Silvertears blogglivstid ._.

~~~

Det var en sak, nu till en annan.
Apropå det som hände i måndags, det brev jag fick från Kiwi - så är det sant. Kiwis konto kommer raderas och med det försvinner ännu en av mina närmaste från SSO :cc
Varför?? Det är oviktigt och jag tänker inte säga mer än att det är mot Kiwis vilja :cc
Hon VILL spela SSO, men får inte :I

Men, precis som med Scarr...
Vad gör man när ens vänner försvinner från SSO?? 
joooooo...
Man stalkar varandra på Facebook 83

Så ja, kiwi och jag håller fortfarande kontakten, även om det inte är via SSO längre ;3
Vem vet, förhoppningsvis kommer min fru tillbaka <3

~~~

En sista sak...
Nu när det är jul och en massa bloggar ska ha julkalendrar eller göra ngt speciellt till jul eller dylikt.
Jag ska "typ" göra ngt liknande...

Jag har bestämt, eftersom det snart är 1 år sen jag började blogga (och göra videor - tänk vad tiden går xD) så tycker jag det är dags för mina kära läsare att få lära känna den riktiga Jenny lite mera :D

Så varje söndag (vid första, andra, tredje och fjärde advent) ska jag ha lite special inlägg där jag skriver om mitt riktiga jag, via intervju liknande saker eller ngt annat - ni får se! :D
Så, vid första advent - imorgon - börjar det och för varje vecka får ni veta mer och mer om mig :3

På julafton vet jag inte riktigt, men jag kanske gör en video om hur det ser ut hemma hos mig eller ngt, men antagligen om mina riktiga hästar - spoiler x3

~~~

Det var ungefär det!! :D

Ha det allatider!!

Nu ska jag fortsätta slåss med blogger och kräva att jag kan ändra lite skit -.-"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: