tisdag 5 november 2013

Blueblood....



Jao jao....

Jag måste sluta ge mig själv löften... för jag kan inte hålla dem >.<

Mot andra personer, som att bevara hemligheter och dylikt, håller jag dem alltid!! Be ngn mig att knipa käft om en sak, så gör jag det - no matter what!!

Men löftena till mig själv...
hehe, woops, inte lika bra där inte.... Tex det att jag inte ska skaffa fler hästar tills "hästön" funktionen kommer...

~~~

Som nu...
Jag hade bestämt sagt till mig själv att nästa hästinköp skulle bli den bruna andalusien...
Kommer det bli det...??

Nope xD

~~~

Anledningen till att Frisern får gå om Andalusien är - förutom det att jag velat ha en sedan dem kom - är att till nästa serie ska huvudkaraktären - jag - ha en ståtlig och elegant, svart häst :3

Alltså "måste" Friesen få gå före i kön xD

För så fort Wild and Free är klar (som jag hoppas ligger ute innan helgens slut ._.)

Ska jag börja jobba med trailen, och sedan första avsnitt. Mer info senare!! xD

~~~

iallfall...
Nu ska jag sluta tjata om mina egna i-landsproblem..

varför jag skriver om att jag ska skaffa en friser snart (om 3 veckor för då har snål osten råd ^^) är för att jag har världens beslutsångest >.<

Jag behöver eran åsikt... för allvarligt, ena dagen är det den bruna jag vill ha... en annan är det helt klart den grå och sen ibland den blå.... Nu står det mellan den gråa och den blåaktiga frisern, eftersom Cladd säger att jag får låna Spöket, (lika mycket som hon får låna mina hästar) så då har jag ändå tillgängligt en brun friser... Jag kan verkligen inte bestämma mig >.<

Vad tycker ni??
Den gråaktiga....


Eller:

den mer blåaktiga...


Nu hoppas jag inte blogger fuckar upp sig totalt med bilderna... ._.

Iallfall så kommer min friser vara en kille och heta Blueblood och kallas för Royale eller Kungen :3

Såå..... Vilken tycker ni??

Grå VS Blå??

Större I-landsproblem för man leta efter...

Berätta vad ni tycker!! :3
Tipsa även gärna med namnförslag till framtida hästar :3

Ha det!! :D






    

3 kommentarer:

Vad tänker du på sötis?? c: