onsdag 7 maj 2014

Bloggen stängs ner



Heeej allesammans!!

Jag avbryter Linns och mitt lilla "POF" event, för att komma med nyheterna att Jenny&Silvertear ska stängas ner, gå i pension och inte göra något annat än att vara en minnesplats för nostalgiska besökare. För nu, äntligen är Linns och min nya blogg klar! 

Jösses vilken lång tid det har tagit, men nu så äntligen! 
Imorgon lanserar jag den nya bloggen, och på fredag skriver jag mitt sista inlägg här på Jenny&Silvertear.


Det har varit enormt kul att få starta på den här lilla blogg, men nu är det dags att "flytta hemifrån" och prova något nytt. Som tidigare nämnt - den här bloggen kommer alltid att få finnas kvar. Jag kommer inte ta bort den, den kommer få stå öppen c:

Ha en fin dag <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: