söndag 4 maj 2014

En liten olycksrelaterad paus...



Hello all of Jennys viewers!


Jag har blivit hitskickad av våran allas älskade ost för att lämna ett meddelande... Bloggen kommer vara stängd ett x antal dagar eftersom Jenny har råkat ut för en olycka. Nej, nej.. lugna ner er nu! Hon är inte dödssjuk, har inte brutit något ben (vad jag vet) och mår i stort sätt bra, men hon kommer inte att kunna blogga på ett tag. Jag vet inte riktigt hur mycket jag ska säga men den är i alla fall hästrelaterad och hon borde må bättre snart! Hon kommer inte heller vara inte på SSO givetvis men hon hälsar till er alla :)

Krya på dig Jenny och jag ska *host* inte *host* undvika att mörda dina hästar ;)



Hugs and cuddles 

MVH En orolig ostälskande Linn Fudge Shyforest 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: