fredag 2 maj 2014

Motivation




Vad får er att logga in på SSO nuförtiden? 
Vad är eran motivation och morot? 

Jag kan berätta att min motivation har minskats drastiskt. Ska jag vara helt ärlig? Jag har inte varit inne på SSO sen i lördags. Dels för mitt internet, men också för att jag tappat motivationen. 

Jo ja, jag tycker det är kul att spela. Men sedan jag lämnat SP, fått A'sC, blivit beundrad med ryktet i spelet så känner jag; Vad gör jag här? Det finns inget att göra. Absolut ingenting. Mina vänner, jag älskar er men vi är knappt inne samtidigt längre. Och är vi et är det ngt event ni måste va med på, med all rätt. Så jag är sysslolös, helt enkelt.

~~~

Men en annan viktig faktor som fått motivationen att totalsjunka på nolltid. Ni vet att jag älskar media, filma och redigera. Men gissa vad? Det är bara på SSO som Fraps laggar. Jag skrev ju innan att jag haft problem, att Fraps hacka och att Bandicam inte fungerade till Vegas Pro. Men när jag spela A'sC och av misstag råka börja filma med Fraps, insåg jag att det inte laggade. Det fungerade fläckfritt. Och det är inte bara A'sC, utan även andra spel har visat sig fungera med Fraps. Men inte längre SSO. Jag ger upp.
   

Jag vet inte va jag ska göra. Jag orkar inte bry mig så mycket längre. Jag är så himla lack. Det suger ut så himla mycket energi och ork när någonting bara krånglar och bara tjafsar med en. Det är en sak när det bara är ett problem, men det här har brett ut sig till flera och jag ger upp. Jag skiter i det. Det finns andra, roligare saker att göra så jag kastar undan skiten för stunden. Och jag orkar inte ta tag i det, för jag vet att det bara kommer krångla och lagga - hur jag än gör. Suck. Bandicam laggar inte, men Vegas tar det inte. Fraps laggar men Vegas tar filerna. Gå tillbaka till Movie Maker finns inte på världskartan. 

Så, vad ska jag göra? Som sagt, jag orkar inte bry mig längre. Jag kan inte av och ominstallera Fraps varje gång jag ska filma, det funkar ändå inte. Hur blir det med serien? Hur blir det med vinnarvideon? Jag vet inte. Jag får väl testa att av och ominstallera igen, men funkar det inte så skiter jag i SSO. (På ett eller annat sätt ska jag få ihop videon, och serien. Men hur vet jag inte, och inte när)

Ja, filmandet är en stor motivation som får mig att logga in. Men när inte ens et vill, ja... då vill inte jag.


#Deppig Ost



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: