fredag 9 maj 2014

Rice and shine



Så mina vänner, dags att avsluta denna lilla blogg.

Vad kan jag säga? Jag trodde aldrig när jag började i Januari förra året att jag skulle växa så mycket på både Youtube och här på JennyandSilvertear. Jag har fått ett par underbara läsare som troget hängt med mig, till er säger jag stort tack <3

Med detta inlägget blir det 345... 345 inlägg! Från början till slut, allt finns lagrat i arkivet. Så mycket jag har skrivit om, vänner, hästar, flum, deppinlägg, debatter, bilder, filmer... Ja, listan är lång! Och allt finns kvar, och allt kommer få finnas kvar. Jag tänker inte gå in och ändra, tänker inte ta bort eller ens damma av bloggen. Den ska stå få var, dammig och full med alla minnen tillsammans med alla tusentals stavfel c: 

Jag trodde aldrig att jag skulle blogga så mycket och aktiv som jag gjort (även om det har varit brister c;) eller bli så poppis på YouTube... Jag har sagt det innan men jag säger det igen, tack!

Detta är det sista inlägget på Jenny&Silvertear. 
Från början till slut, jag ger nu ifrån mig ett tårfyllt tjut. 
Jenny&Silvertear.
Skapad: 27 01 2014
Stängd: 08 05 2014
Inlägg: 345

Men jag försvinner inte c;
Jag tillsammans med Linn kommer fortsätta skriva om våra SSO liv, tillsammans med så mycket annat. Jag hoppas ni som hängt med mig här, kommer fortsätta att göra det på Forestaughters. Vill ni följa mig vidare, ta kontakt eller dylikt är det på ny bloggen Forestdaughters eller min mejl ni ska vända er till.

~~~

Snyft. Dramaqueen Osten har nu bytt ut hedern, och nu finns det inget mer att göra här, än att säga:

Jag tackar för tiden, jag tackar er läsare som troget hängt med.
Men, JennyandSilvertear.blogspot.se är nu nedstängd, död och begraven.





1 kommentar:

Vad tänker du på sötis?? c: