fredag 2 maj 2014

Tack



Knappt fem minuter efter att jag skrev det förra inlägget rullar två mejl in via snabb mejlen... är det står från två helt underbara personer "Naaaw, tråkigt Jenny :c Fortsätt kämpa! Det släpper, allt löser sig! Älskar dina filmer, ge inte upp. Du hittar säkert på något <3" Hur glad blir man inte?! Bara några få ord, det värmer så mycket c':

Nu blir man ju lite lipig x''D
Tusen tack för er support, det värmer <3


Det stod också från en av de två (anonyma små ost-fansen) som mejla, att hon undrar vad jag gör när jag är nere på botten och deppar. Well, alla tröstar sig med olika. Ibland tar jag en ridtur för att rensa tankarna i skogen med kusen irl, annars grottar jag ner mig med choklad och kollar YT... Ja jag gör olika saker, beror på när på dygnet det är c:  

Men det jag främst gör är att släppa det tråkiga och göra roliga saker istället, helt enkelt ;3 Just nu ska jag ta fram choklad och spela A'sC... Nördigt, men det gör mig på bättre humör. Glad Ost = Bra Ost c;

Imorgon kommer jag med glada nyheter, jag lovar! :D











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: