måndag 10 mars 2014

Eh, Jenny??



Ho ho, lever du Jenny??

~~~

Ja vad hände egentligen? Allt verkade ju frid o fröjd... 
Jag har kommit ur min allt-suger-jag-vill-bara-dö period, men  också kommit in i orkar-inte-med-sso-jag-vill-ut period. För, dem senaste dagarna har jag inte spelat någonting, och som ni märkt så har bloggen stått still. För, det verkliga livet har lockat mer o mer och jag har haft superkul dem senaste dagarna. Jag har inte velat sitta vid datan och spela, jag har *gasp* varit ute med vänner och *gasp* gjort saker!! Vettiga saker :O Eh, typ... xD 

Jag har tröttnat på SSO, men jag vet att det bara är för stunden. Snart kommer jag vara pepp till tusen på att börja spela, men inte just nu. Jag kommer ta en Offline vecka, dvs att jag struntar i spelet helt. Och därmed bloggen. Jag ska ägna det åt irl, och hitta lusten att börja spela vettigt igen och vara med klubben. 

och klubben ja. Har jag otur kommer jag avlägsnas från klubben eftersom jag kommer bli helt oaktiv. Men det anske är bäst så, bättre att ngn annan aktiv får ta min plats. Självklart kommer jag bli överlycklig om jag fick bli kvar, men som jag sa till Manda, "jag förstår om du avlägsnar mig. Gör det som är bäst för SP"

Så, jag tar semester. 
Men jag lovar, jag försvinner inte för all framtid xD 


Men, på återseende mina kära <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: