torsdag 20 mars 2014

Kladdkakan gästbloggar!


Vi startar upp bloggen med ett gästinlägg från allas våran kladdkaka cx 

~~~

Hej på er!
Jag heter Claudia, men kallas helst Kladdkakan eller Kladd. Kluddan med K är förbjudet. 
Jag har aldrig gästbloggat, så det här lär ju bli intressant. Kan ju alltid göra en liten punktlista med saker ni inte visste, för det är kul x)

-Min dröm för tillfället är att göra en podcast. 
-Jag PRAO'ar på ett NH inriktat stall just nu
-Jenny och jag har aldrig pratat med varandra på riktigt x)
-Jag älskar foto och har faktiskt en egen fotoblogg (Nördigt värre)
-Jag tycker att det är jättekul att redigera bilder
-Jag älskar punktlistor
-Jag har den värsta prestationsångesten som finns
-Jag har fått en massa vänner tackvare internet
-Jag har inte spelat Starshine Legacy och Starstable spelen
-Jag ogillar :3 smileyn
-Men jag älskar ;) och x)
-WEBBDESIGN ÄR DET ROLIGASTE SOM FINNS
-Jag önskar mig en ritplatta

Annars är jag en pigg liten jäntunge som gillar att läsa, skriva och att vara i stallet samt foto. 
Jag vet en massa onödiga saker om ingen bryr sig om jag skulle dö utan Lipsyl. 
Jag märker att denna gästbloggningn blir personlig med mycket IRL inriktning, men jag hoppas att det är okej ;)

Jag driver även bloggen Jorvikjokers.blogg.se och har kämpat för att hålla den igång sedan November 2012. 
Jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva, så jag hoppas att jag får chansen att blogga här igen när jag har något vettigare att komma med ;)
Annars kan ni följa min vardag lite mer på instagram @claudiawinternight (Som jag typ aldrig uppdaterar) ellr min IRL Instagram @photobyclaudia.

Kram på er alla.

Lite smakprov från min instagram (Eftersom mina SSO bilder vägrar funka just nu)







~~~ 



2 kommentarer:

  1. Åhh kladd du gör mig avundsjuk ju :c
    jag vill också praoa på ett NH inriktat stall >.<

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: